Στις φράουλες λέμε “ναι”!

Το πιο αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο!

Οι φράουλες είναι ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα μικρών και μεγάλων. Είναι ελκυστικές λόγω του σχήματος και του χρώματός τους και δικαιολογημένα συγκαταλέγονται στα πιο ερωτικά φρούτα.

Η περίοδος που είναι σωστό να καταναλώνονται είναι από το Μάιο έως τον Ιούλιο.

Στις φράουλες λέμε «ναι»… καθώς βοηθούν πολύ, σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, στη χολή, στα νεφρά και στα αρθριτικά.

Επίσης, είναι πλούσιες στην αντιοξειδωτική βιταμίνη C, με αποτέλεσμα να συμβάλλουν στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού.

Επίσης βοηθούν στην πρόληψη  της αναιμίας, μιας και αυξάνουν την απορρόφηση σιδήρου, και στην καταστροφή των ελεύθερων ριζών.

Επιπλέον, περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, με αποτέλεσμα να καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα, και κάλιο, για την καλή ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Ανακεφαλαιώνοντας τις ευεργετικές τους δράσεις, οι φράουλες:

• Δρουν αιμοστατικά (σε αιματουρία, εντερικές αιμορραγίες και μητρορραγίες).

• Καθαρίζουν το αίμα.

• Έχουν τονωτικές ιδιότητες.

• Είναι πολύτιμες για τα άτομα με αναιμία και τους υποτασικούς.

• Ανακουφίζουν από τους ερεθισμούς της χοληδόχου κύστης.

• Συνιστώνται σε όσους υποφέρουν από συκώτι, νεύρα, ρευματισμούς, αρθριτικά.

Παρά το μεγάλο όφελος που έχουμε τρώγοντας φράουλες, πρέπει να αναφέρουμε ότι κάποια άτομα οφείλουν να δείχνουν προσοχή στην κατανάλωσή τους.

Λόγω των σπορίων που έχουν στο φλοιό τους, επηρεάζουν τα άτομα που έχουν έλκος, φλεγμονές εντέρου και σπαστική κολίτιδα, ενώ να σημειώσουμε ότι μερικές φορές προκαλούν αλλεργικές αντιδράσεις.

Επιπλέον, αν και πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, η φράουλα είναι αρκετά επιβαρημένη με λιπάσματα και φυτοφάρμακα, γιατί ο φλοιός της είναι πολύ λεπτός και δεν την προστατεύει.

Έτσι, είναι προτιμότερο να επιλέγουμε βιολογικές φράουλες. Συνεπώς επιβάλλεται πολύ καλό πλύσιμο, με προσοχή και χωρίς να έχουμε κόψει τα κοτσανάκια τους, προστατεύοντας έτσι τις βιταμίνες που περιέχουν.

Τέλος, από τη στιγμή που θα τις καθορίσουμε, είναι σημαντικό να τις καταναλώσουμε άμεσα, προκειμένου να διατηρήσουν όλα τα θρεπτικά συστατικά τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *